Tematika: Fejlesztése folyamata
Forrás kód, tárgykód, könyvtárak
Bináris állomány generálásnak módjai, fordítás fázisai
Optimalizálás
Bevezetés a C++ – ba
Történeti áttekintés
Típusok, konverziók, operátorok, vezérlési szerkezetek
Pointerek
Függvények, programstruktúrák
Változó argumentumszámú függvények
Bemeneti és kimeneti stream használata
Alapértelmezett függvény argumentum
Inline függvények
Függvénynevek átdefiniálása (overloaded functions)
C függvény hívása C++ -ból
Hivatkozási típusok
Kivételkezelés
Smart pointerek
Osztályok
Osztályok fogalma, használata
– Új adattípus létrehozása
– Objektum létrehozása és megszüntetése
– Hozzáférés az adattagokhoz
– Konstans objektumok és tagfüggvények
– Osztály, mint tagváltozó
– Header és forrás állományok használata
Osztályok és a dinamikus memória kezelés
– Memóriafoglalás
– New, delete
– Pointer, mint tagváltozó
– This pointer
– Értékadás vagy inicializálás ?
– Copy constructor
– Move constructor
– Smart pointer
Öröklődés (inheritance) és többrétűség (polymorphism)
– Kapcsolódó adatszerkezetek kezelése C++-ban
– Típuskonverzió, támogatása
– Virtuális függvények
– Absztrakt osztályok
– Többszörös öröklődés
– Virtuális bázisosztály
– Protected tagok
– Public, private, protected bázisosztályok
Az osztályok további tulajdonságai
– Static tagok, tagfüggvények
– Friend mechanizmus
– Objektum tömbök
– Operátorok átdefiniálása
– Osztály specifikus new és delete operátorok
– Névterek
– Argumentumfüggő névfeloldás
– Using használata
– Alias használata
Bevezetés a sablonok használatába
Függvénysablonok fogalma, használata
Implicit,explicit használat
Függvénysablon specializáció
Template osztályok
Szabványos C++ könyvtár áttekintése
Példákon keresztül egy pillantás az STL-re