Oktatási cél: A gyakorlatok során a hallgatók megismerkedhetnek különféle grafikus alkalmazások készítésével C#, illetve
JavaScript nyelven. Az oktatás célja az MVVM tervezési minta szemléletének gyakorlati elsajátítása adminisztratív jellegű
alkalmazások készítésén keresztül. A félév során betekintést kapnak a hallgatók alapvető játékkészítési módszerekre WPF
programozási környezetben.
Az előadások alkalmain a hallgatók megismerkedhetnek alapvető szoftverfejlesztési módszertanokkal, eljárásokkal, különféle
verziókezelő rendszerek létjogosultságával. Továbbá áttekintésre kerülnek a GoF tervezési minták.
Tematika: Az MVVM tervezési minta használata WPF keretrendszerben (vezérlők, események, adatkötés). JavaScript alapú
kliens alkalmazás fejlesztése MVVM szemléletmódban. Egyszerű játékfejlesztés WPF keretrendszerben. Alapvető GoF
tervezési minták. Git verziókezelő használat. Egyéni és csapatban történő szoftverfejlesztés
Szoftvertechnológia és grafikus felhasználói interfész tervezése (VK)