Szoftvertechnológia és grafikus felhasználói interfész tervezése (VK)

Oktatási cél: A gyakorlatok során a hallgatók megismerkedhetnek különféle grafikus alkalmazások készítésével C#, illetve JavaScript nyelven. Az oktatás célja az MVVM tervezési minta szemléletének gyakorlati elsajátítása adminisztratív jellegű alkalmazások készítésén keresztül. A félév során betekintést kapnak a hallgatók alapvető játékkészítési módszerekre WPF programozási környezetben. Az előadások alkalmain a hallgatók megismerkedhetnek alapvető szoftverfejlesztési módszertanokkal, eljárásokkal, különféle verziókezelő rendszerek létjogosultságával. Továbbá áttekintésre kerülnek a GoF tervezési minták.

Tematika: Az MVVM tervezési minta használata WPF keretrendszerben (vezérlők, események, adatkötés). JavaScript alapú kliens alkalmazás fejlesztése MVVM szemléletmódban. Egyszerű játékfejlesztés WPF keretrendszerben. Alapvető GoF tervezési minták. Git verziókezelő használat. Egyéni és csapatban történő szoftverfejlesztés.

Szoftvertechnológia és grafikus felhasználói interfész tervezése