A Vulkan API és a Boost bemutatása egy 3D enginen keresztül

A feladat

Tervezzen meg és valósítson meg egy egyszerű C++ kertrendszert („játékmotort”), amelynek segítségével a játékok fejlesztése során felmerülő feladatokat egyszerűbben és hatékonyabban lehet elvégezni. A fejlesztés közben törekedjen arra, hogy a lehető legújabb fejlesztési technológiákat használja.

Tekintse át a jelenleg elérhető alternatívákat, és indokolja meg, hogy a saját fejlesztésű játékmotor miben lesz egyszerűbb azoknál. Mutassa be a Boost és a Vulkan függvénykönyvtárakat, hangsúlyozza ki, hogy melyiknek mi lesz a feladata a kifejlesztett keretrendszerben. A kifejlesztett játékmotor használatának demonstrálására valósítson meg két egyszerű, de ugyanakkor teljesen más logikájú és megjelenésű játékot; ezáltal igazolva, hogy a kész rendszer flexibilisen, többfajta játék implementálására könnyedén felhasználható.