Business Support System tervezése és fejlesztése

A feladat

Napjainkban a telekommunikációs és informatikai kiszolgálás egyre inkább összekapcsolódott a szolgáltatók körében, ami megköveteli az infokommunikációs portfóliók létrehozását és az ehhez köthető támogatórendszerek, üzleti megoldások összehangolását.
Az infokommunikációs cégeknek működésükhöz jelentős mennyiségű adat tárolását kell megoldani, kezelni. Ehhez egy olyan átfogó szoftverre van szükség, amelyből elérhetőek az ügyfelek adatai, a szolgáltatások és termékek paraméterei, a vállalatirányítási és működéstámogatási folyamatok, valamint számlázási és árazási feladatok is végrehajthatók.

Sok szempontból előnyös, ha egy iparág specifikus szoftveren belül végrehajtható minden szükséges művelet, mely költséghatékony és időtakarékos a vállalat számára.

A hallgató feladata egy olyan rendszer tervezése és megvalósítása, amely a vállalatirányítási és működéstámogatási folyamatokra kínál átfogó megoldást, többek között az ügyfélkapcsolat-kezelésére, a szolgáltatások és termékek életciklusának karbantartására, illetve számlázási funkciók implementálására.