Az intézményi órarend elkészítése során az órarenddel kapcsolatos információk a Neptun rendszerén kívül további 3 helyre kerülnek rögzítésre. A 3 helyből 2 szöveget és számokat tartalmaz csak, a harmadik viszont egy excel dokumentum melyben az órarend „kirajzolásra” kerül. Az említett fájlok felhőben tároltak (pl.: Google Drive). A feladat egy olyan szoftver elkészítése mely az alábbi funkciókat képes ellátni:
-Ha az egyik felületen módosításra kerülnek az adatok, a másik 2 felületen is módosul,
-ha egy módosítás ütközést okoz (Akár tantermi, akár oktatói, akár időponti), felhívja rá a módosító figyelmét,
-ha a tanterem nem felel meg a tanóra kritériumainak, felhívja rá a módosító figyelmét,
-meg lehessen jeleníteni külön ablakban/dokumentumban az alábbiakat:
-Mely tárgyakhoz nincs oktató, időpont vagy tanterem rendelve
-mely oktatóknak nincs elég órájuk
-mely oktatóknak van túlórájuk
-tantermenként az órarendeket
-oktatónként az órarendeket
-tankörönként az órarendeket.